Ušetřete až 50 % z běžné ceny pojištění za pouhé 2 minuty! Vyzkoušejte naši nezávaznou on-line kalkulačku!
Spočítat havarijní pojištěníNaposledy aktualizováno: Září 2024 | Autor: Nikola Engelmann
Digitální pojišťovna Pillow se odlišuje od tradičních velkých pojišťoven především svým férovým a transparentním přístupem ke klientům. Jejím cílem bylo už od začátku osekat zbytečnou administrativu, což je viditelné nejen na přehledných pojistných podmínkách, ale i na způsobu sjednání pojištění – to jednoduše uzavřete do několika minut.
Klienti přitom mohou volit mezi 12 polštáři, mezi nimiž je nejen povinné ručení či havarijní pojištění, ale i celá řada doplňkového připojištění. Platba pojistného navíc funguje na principu „Jezdím málo, platím málo“. Klienti tedy platí pouze za ujeté kilometry, jejichž počet je kontrolován každý rok.
Asistenční služba | ano |
Pojištění skel | ano |
Úrazové pojištění | ano |
Pojištění zavazadel: | ano |
Živelní pojištění: | ano |
Pojištění proti vandalismu | ano |
Pojištění poškození vozidla zvířetem | ano |
Pillow nenabízí striktně oddělené povinné ručení a havarijní pojištění. Na místo toho má v nabídce seznam 12 polštářů, které mohou klienti libovolně kombinovat. Jednoduše si tak mohou vytvořit autopojištění na míru, aniž by museli platit za služby, které by nevyužili.
Dostupné jsou konkrétně tyto polštáře:
Pojišťovna jako jedna z mála nechává klientům prostor, aby si vybírali konkrétní polštáře, které chtějí do pojištění zahrnout. Sjednat si tak můžete pouze havarijní pojištění nebo k němu přidat i povinné ručení a další doplňková připojištění.
Velkou výhodou je i určení ceny pojistného plnění v závislosti na ujetých kilometrech.
Jelikož je Pillow digitální pojišťovna a nedisponuje žádnými pobočkami, musí klienti vše řešit v elektrické podobě. U většiny úkonů je tedy nutné využívat fotodokumentaci. O tu budete požádání u prohlídky vozidla před sjednáním pojištění, uvedení výše najetých kilometrů či pojistné události.
V případě stanovení počtu kilometrů je možné využít mobilní aplikaci pojišťovny.
V prvních letech pojištění si klienti sami určují počet kilometrů, na jehož základě se stanoví cena pojistného. V následujícím roce jsou klienti vyzváni, aby pomocí fotografie tachometru prokázali skutečný počet ujetých kilometrů.
Ihned poté pojišťovna vyhodnotí, zda klient nepřekročil stanovený limit a případně mu vrátí část pojistného, nebo naopak požádá o jeho doplacení.
Fotodokumentace hraje důležitou roli i při stanovování hodnoty vozidla a jsou klíčové pro hned několik druhů pojistného krytí, včetně Dopravní nehody, Střetu se zvěří, Přírodní události, Krádeže vozidla a Vandalismu.
Klienti jsou povinni provést fotoprohlídku vozidla hned, jakmile o ni pojišťovna požádá. Na základě těchto fotografií se poté upraví výše pojistného a výše případné spoluúčasti v případě škodní události.
U pojišťovny Pillow, stejně jako u většiny konkurenčních pojišťoven, mohou klienti uzavřít pojistku pro širokou škálu vozidel. Nabídka zahrnuje standardní osobní automobily do hmotnosti 3,5 tuny, ale také nákladní automobily, jejichž hmotnost tuto hranici přesahuje.
Součástí nabídky jsou též motocykly, přívěsná vozidla a různá speciální vozidla jako obytné automobily, pracovní stroje, sanitní automobily, tahače, traktory, trojkolky či čtyřkolky.
Jak jsme již zmínili pojišťovna nabízí hned 12 polštářů, z nichž si můžete snadno a rychle vytvořit pojištění ušité na míru vašim potřebám i rozpočtu. Jednotlivé polštáře si podrobně rozebereme níže.
Povinné ručení poskytuje ochranu jak pro škody způsobené na majetku, tak i pro újmu na zdraví a případné finanční ztráty spojené s ušlým ziskem. Klienti mají navíc možnost přizpůsobit si pojistné krytí dle svých potřeb a možností.
Díky tomu mohou vybírat z více limitů v rozmezí od 50 do 150 milionů Kč.
Polštář pro krytí dopravní nehody se chová podobně jako tradiční havarijní pojištění, přičemž poskytuje ochranu pro případ, že dojde ke škodě na vozidle klienta. Jednat se může o širokou škálu událostí, jako jsou nárazy, střety nebo dokonce pády vozidla do vody.
Klient má možnost vybrat si z několika limitů spoluúčasti 5 000, 10 000 nebo 20 000 Kč.
Jedná se o speciální havarijní polštář zaměřený na krytí škod způsobených střetem se zvěří. To může zahrnovat vše od srážky se zvěří po situace, kdy zvíře způsobí škody na vozidle, například překousáním kabelů. I v tomto případě je vyžadována povinná spoluúčast.
Poskytuje krytí pro škody způsobené různými přírodními událostmi, jako jsou sesuvy půdy, zemětřesení, krupobití nebo záplavy. Polštář chrání také před škodami způsobenými pádem stromu nebo stožáru. Klient si i zde musí vybrat jeden z limitů spoluúčasti.
Havarijní polštář pokrývá škody způsobené úmyslným poškozením vozidla cizí osobou, ať už je vozidlo zaparkované nebo je poškozeno během pokusu o krádež. Pojištění platí i pro případy, kdy je část vozidla ukradena. I zde je nutné si nastavit trvalou spoluúčast, kterou klient uhradí v případě škody.
Další havarijní polštář, který vás chrání před zloději. Konkrétně se jedná o případy, kdy dojde ke krádeži celého vozidla, k poškození vozidla během doby, kdy je policií evidováno jako ukradené, nebo k poškození vozidla během období, kdy je užíváno neoprávněnou osobou.
Klient musí opět počítat s povinnou spoluúčastí.
Připojištění nezaviněné nehody je příbuzným pojištěním povinného ručení. Konkrétně slouží k pokrytí nákladů za škodu na vozidle klienta, pokud ji zaviní jiná osoba. Pojišťovna tedy pokryje případné škody a následně za klienta jedná s pojišťovnou viníka. V tomto případě je pojištění bez spoluúčasti.
Pojištění skel se zaměřuje na všechna výhledová skla automobilu. To zahrnuje nejen čelní a boční skla, ale i skla zpětných zrcátek. V případě škody se pojišťovna postará o náklady spojené s opravou nebo výměnou poškozených skel.
Během prvních tří měsíců od sjednání pojištění je klient povinen uhradit spoluúčast ve výši 50 % z celkových nákladů na opravu nebo výměnu. Po uplynutí této doby je pojištění bez spoluúčasti.
Pojištění úrazu poskytuje finanční ochranu v případě úrazu řidiče nebo smrti obou rodičů. U varianty pojištění smrti obou rodičů je měsíční pojistné symbolické a činí pouze 1 Kč.
Krytí zahrnuje různé situace, včetně smrti obou rodičů či řidiče, trvalé invalidity řidiče a denního odškodněného v případě pracovní neschopnosti řidiče.
POJISTNÉ KRYTÍ | VARIANTA | |
Smrt obou rodičů | Úraz řidiče | |
Smrt obou rodičů | 10 000 Kč/měsíc | 10 000 Kč/měsíc |
Smrt řidiče | Ne | 500 000 Kč/jednorázově |
Invalidita řidiče | Ne | 500 000 Kč/jednorázově |
Pracovní neschopnost řidiče | Ne | 500 Kč/den |
Připojištění zavazadel chrání osobní věci, které jsou přepravovány ve vozidle nebo ve střešním boxu. Pro uplatnění nároku na pojistné plnění, je nutné, aby byla zavazadla a věci řádně zabezpečeny a nebylo je možné vidět skrze okénka.
Klient si může vybrat mezi dvěma limity pojistného plnění 50 000 Kč nebo 100 000 Kč.
Připojištění umožňuje klientům vyhnout se platbě spoluúčasti u vybraných typů havarijního pojištění, jako je střet se zvířetem, přírodní události nebo krádež vozidla.
Platba se pohybuje mezi 1 000 a 2 000 Kč, avšak klient může díky němu ušetřit až 20 000 Kč na spoluúčasti.
Klienti mohou vybírat hned mezi čtyřmi různými variantami asistenčních služeb, které pokrývají širokou škálu situací, s nimiž se mohou setkat. I když se pojišťovna snaží být maximálně transparentní a otevřená, její nabídka asistenčních služeb může působit trochu zmatečně, a to hlavně pro méně zkušené klienty.
Zejména u menších balíčků služeb se objevují úkony, které je možné pouze zprostředkovat, což ve zkratce znamená, že pojišťovna vše zařídí, ale úhrada nákladů je na vaší straně. Kromě asistenčních služeb Pillow nabízí i možnost využití právního poradenství.
To je přístupné 24 hodin denně, ale vyřízení požadavku může trvat až dva pracovní dny.
ASISTENČNÍ SLUŽBY | VARIANTA | |||
Odtah 50 km při nehodě | Odtah 50 km | Odtah v ČR neomezeně | Odtah i ze zahraničí | |
Nehody/poškození/přírodní událost/vandalismus | Ano | Ano | Ano | Ano |
Porucha | Ne | Ano | Ano | Ano |
Oprava na místě – maximální doba | Zprostředkuje | 1 h | 1 h | 1 h |
Vyproštění a naložení vozidla | Bez limitu | Bez limitu | Bez limitu | Bez limitu |
Odtah vozidla v rámci ČR | 50 km | 50 km | Bez limitu | Bez limitu |
Odtah vozidla v zahraničí | 50 km | 50 km | Bez limitu | Bez limitu |
Doprava vozidla ze zahraničí | Zprostředkuje | Zprostředkuje | Zprostředkuje | Bez limitu |
Doprava řidiče do servisu v ČR | Zprostředkuje | Zprostředkuje | Bez limitu | Bez limitu |
Doprava řidiče do servisu v zahraničí | Zprostředkuje | Zprostředkuje | Zprostředkuje | Bez limitu |
Úschova | 10 dnů | 10 dnů | 10 dnů | 10 dnů |
Likvidace vraku v zahraničí | Zprostředkuje | Zprostředkuje | Zprostředkuje | Bez limitu |
Přeložení a strážení v zahraničí | Zprostředkuje | Zprostředkuje | Zprostředkuje | Bez limitu |
Náhradní doprava | Zprostředkuje | Zprostředkuje | Bez limitu | Bez limitu |
Ubytování posádky | 1 noc | 1 noc | 2 noci | 3 noci |
Náhradní vozidlo při poruše vozidla staršího 10 let | Zprostředkuje | Zprostředkuje | Zprostředkuje | Zprostředkuje |
Náhradní vozidlo v ostatních situacích | Zprostředkuje | Zprostředkuje | 3 dny | 7 dnů |
Náhradní vozidlo při krádeži vozidla | + 10 dnů | + 10 dnů | + 10 dnů | + 10 dnů |
Pojišťovna nabízí aktuálně pouze bonus za sjednání pojištění do konce roku 2023. V takovém případě bude klientovi poskytnuta 20% sleva.
Klienti Pillow mohou spravovat své pojistné smlouvy prostřednictvím mobilní aplikace. Na ní si pojišťovna dala opravdu záležet, díky čemuž je přehledná a intuitivní. Stáhnout ji lze jak na Google Play, tak i na App Store.
Skrze aplikaci mohou klienti snadno a rychle spravovat své pojistné smlouvy, kontrolovat stav plateb a v případě potřeby zaslat pojišťovně fotodokumentaci k vyřízení pojistných událostí nebo kontrole ujetých kilometrů.
Pillow kromě aplikace nabízí též klientský portál, který je dostupný přímo na webu pojišťovny. V něm mohou klienti nejen prohlížet detaily svých stávajících pojistných smluv, ale také komunikovat přímo s pojišťovnou. Skrze portál lze nahrávat i potřebné dokumenty.
Ačkoliv se Pillow prezentuje jako moderní digitální pojišťovna, paradoxně v současné době nenabízí možnost komunikace skrze chatbota. Naopak samozřejmostí je infolinka dostupná během pracovních dní, asistenční služby nonstop, e-mailová adresa či klasická poštovní korespondence.
Kontakty | |
Infolinka (PO-PA, 8:00-17:30) | +420 734 510 530 |
Asistenční služby | +420 251 032 862 |
info@mypillow.cz | |
Adresa | Pillow pojišťovna, a. s., Líbalova 2348/1, 149 00 Praha 4 - Chodov |
O pojišťovně Pillow v kostce
Pillow je česká digitální pojišťovna založená v roce 2015. Jejím hlavním cílem bylo už od počátku vytvořit pojišťovnu, která bude jednoduchá, srozumitelná, a především férová ke svým klientům. Plusem je i fakt, že je součástí velké investiční skupiny RSJ.
V rámci pojišťovnictví se specializuje zejména na povinné a havarijní pojištění, ale její portfolio služeb se od té doby rozrostlo i o pojištění majetku a úrazu a nemoci. Především díky jejímu modernímu přístupu a digitalizaci se jí již podařilo přilákat více než 160 000 klientů.
Když jsem v roce 2016 propadla kouzlu copywritingu, ani ve snu by mě nenapadlo, kam mě to zavede. Finance a investování mě vždycky bavily, a psaní o nich mě zcela pohltilo. Slabost mám ale i pro technologie, s nimiž mohu pokaždé objevovat něco nového. Během let jsem tak měla možnost spolupracovat na celé řadě projektů, které se točily kolem peněz, investování či nových technologických řešení v různých odvětvích.
Napište své zkušenosti s pojištěním od Pillow pojišťovny a zapojte se do diskuse. Pomůžete tak ostatním návštěvníkům při výběru půjčky.
Pillow pojišťovna, a. s.
Líbalova 2348/1
Praha 4 - Chodov
149 00
Telefon: +420 734 510 530
E-mail: info@mypillow.cz
WWW: mypillow.cz