Pillow - havarijní pojištění

Pillow havarijní pojištění
  • Autopojištění na míru vašim potřebám
  • Dvanáct „polštářů“ pro krytí široké škály škod
  • Pojistné stanovené podle počtu kilometrů
  • Vše vyřídíte z pohodlí domova
Cena individuální
Pojištění All Risk ano
Varianty individuální
Hodnocení
Kalkulačka se slevou až 50 %

Ušetřete až 50 % z běžné ceny pojištění za pouhé 2 minuty! Vyzkoušejte naši nezávaznou on-line kalkulačku!

Spočítat havarijní pojištění

Naposledy aktualizováno: Červen 2024 | Autor: Nikola Engelmann

Základní informace

Digitální pojišťovna Pillow se odlišuje od tradičních velkých pojišťoven především svým férovým a transparentním přístupem ke klientům. Jejím cílem bylo už od začátku osekat zbytečnou administrativu, což je viditelné nejen na přehledných pojistných podmínkách, ale i na způsobu sjednání pojištění – to jednoduše uzavřete do několika minut.

Klienti přitom mohou volit mezi 12 polštáři, mezi nimiž je nejen povinné ručení či havarijní pojištění, ale i celá řada doplňkového připojištění. Platba pojistného navíc funguje na principu „Jezdím málo, platím málo“. Klienti tedy platí pouze za ujeté kilometry, jejichž počet je kontrolován každý rok.

Asistenční služba ano
Pojištění skel ano
Úrazové pojištění ano
Pojištění zavazadel: ano
Živelní pojištění: ano
Pojištění proti vandalismu ano
Pojištění poškození vozidla zvířetem ano
Ušetřete až 50 % z běžné ceny! Spočítat havarijní pojištění

Výhody a nevýhody pojištění

  • Dvanáct „polštářů“, které lze libovolně kombinovat
  • Individuální pojištění na míru klientovi
  • Možná nulová spoluúčast
  • Vysoká transparentnost a jednoduché podmínky
  • Funguje pouze digitálně

Dostupné varianty povinného ručení

Pillow nenabízí striktně oddělené povinné ručení a havarijní pojištění. Na místo toho má v nabídce seznam 12 polštářů, které mohou klienti libovolně kombinovat. Jednoduše si tak mohou vytvořit autopojištění na míru, aniž by museli platit za služby, které by nevyužili.

Dostupné jsou konkrétně tyto polštáře:

  1. Povinné ručení
  2. Dopravní nehoda
  3. Střet se zvířetem
  4. Přírodní událost
  5. Vandalismus
  6. Krádež vozidla
  7. Nezaviněná nehoda
  8. Skla
  9. Právní asistence
  10. Asistence
  11. Úraz
  12. Zavazadla

Pojišťovna jako jedna z mála nechává klientům prostor, aby si vybírali konkrétní polštáře, které chtějí do pojištění zahrnout. Sjednat si tak můžete pouze havarijní pojištění nebo k němu přidat i povinné ručení a další doplňková připojištění.

Velkou výhodou je i určení ceny pojistného plnění v závislosti na ujetých kilometrech.

Ušetřete až 50 % z běžné ceny! Spočítat havarijní pojištění

Platba pojistného

Jelikož je Pillow digitální pojišťovna a nedisponuje žádnými pobočkami, musí klienti vše řešit v elektrické podobě. U většiny úkonů je tedy nutné využívat fotodokumentaci. O tu budete požádání u prohlídky vozidla před sjednáním pojištění, uvedení výše najetých kilometrů či pojistné události.

 V případě stanovení počtu kilometrů je možné využít mobilní aplikaci pojišťovny.

V prvních letech pojištění si klienti sami určují počet kilometrů, na jehož základě se stanoví cena pojistného. V následujícím roce jsou klienti vyzváni, aby pomocí fotografie tachometru prokázali skutečný počet ujetých kilometrů.

Ihned poté pojišťovna vyhodnotí, zda klient nepřekročil stanovený limit a případně mu vrátí část pojistného, nebo naopak požádá o jeho doplacení.

Fotodokumentace hraje důležitou roli i při stanovování hodnoty vozidla a jsou klíčové pro hned několik druhů pojistného krytí, včetně Dopravní nehody, Střetu se zvěří, Přírodní události, Krádeže vozidla a Vandalismu.

Klienti jsou povinni provést fotoprohlídku vozidla hned, jakmile o ni pojišťovna požádá. Na základě těchto fotografií se poté upraví výše pojistného a výše případné spoluúčasti v případě škodní události.

Ušetřete až 50 % z běžné ceny! Spočítat havarijní pojištění

Jaké druhy vozidel lze pojistit

U pojišťovny Pillow, stejně jako u většiny konkurenčních pojišťoven, mohou klienti uzavřít pojistku pro širokou škálu vozidel. Nabídka zahrnuje standardní osobní automobily do hmotnosti 3,5 tuny, ale také nákladní automobily, jejichž hmotnost tuto hranici přesahuje.

Součástí nabídky jsou též motocykly, přívěsná vozidla a různá speciální vozidla jako obytné automobily, pracovní stroje, sanitní automobily, tahače, traktory, trojkolky či čtyřkolky.

Dostupná připojištění k povinnému ručení

Jak jsme již zmínili pojišťovna nabízí hned 12 polštářů, z nichž si můžete snadno a rychle vytvořit pojištění ušité na míru vašim potřebám i rozpočtu. Jednotlivé polštáře si podrobně rozebereme níže.

Povinné ručení

Povinné ručení poskytuje ochranu jak pro škody způsobené na majetku, tak i pro újmu na zdraví a případné finanční ztráty spojené s ušlým ziskem. Klienti mají navíc možnost přizpůsobit si pojistné krytí dle svých potřeb a možností.

Díky tomu mohou vybírat z více limitů v rozmezí od 50 do 150 milionů Kč.

Dopravní nehoda

Polštář pro krytí dopravní nehody se chová podobně jako tradiční havarijní pojištění, přičemž poskytuje ochranu pro případ, že dojde ke škodě na vozidle klienta. Jednat se může o širokou škálu událostí, jako jsou nárazy, střety nebo dokonce pády vozidla do vody.

Klient má možnost vybrat si z několika limitů spoluúčasti 5 000, 10 000 nebo 20 000 Kč.

Střet se zvířetem

Jedná se o speciální havarijní polštář zaměřený na krytí škod způsobených střetem se zvěří. To může zahrnovat vše od srážky se zvěří po situace, kdy zvíře způsobí škody na vozidle, například překousáním kabelů. I v tomto případě je vyžadována povinná spoluúčast.

Ušetřete až 50 % z běžné ceny! Spočítat havarijní pojištění

Přírodní události

Poskytuje krytí pro škody způsobené různými přírodními událostmi, jako jsou sesuvy půdy, zemětřesení, krupobití nebo záplavy. Polštář chrání také před škodami způsobenými pádem stromu nebo stožáru. Klient si i zde musí vybrat jeden z limitů spoluúčasti.

Vandalismus

Havarijní polštář pokrývá škody způsobené úmyslným poškozením vozidla cizí osobou, ať už je vozidlo zaparkované nebo je poškozeno během pokusu o krádež. Pojištění platí i pro případy, kdy je část vozidla ukradena. I zde je nutné si nastavit trvalou spoluúčast, kterou klient uhradí v případě škody.

Krádež vozidla

Další havarijní polštář, který vás chrání před zloději. Konkrétně se jedná o případy, kdy dojde ke krádeži celého vozidla, k poškození vozidla během doby, kdy je policií evidováno jako ukradené, nebo k poškození vozidla během období, kdy je užíváno neoprávněnou osobou.

Klient musí opět počítat s povinnou spoluúčastí.

Nezaviněná nehoda

Připojištění nezaviněné nehody je příbuzným pojištěním povinného ručení. Konkrétně slouží k pokrytí nákladů za škodu na vozidle klienta, pokud ji zaviní jiná osoba. Pojišťovna tedy pokryje případné škody a následně za klienta jedná s pojišťovnou viníka. V tomto případě je pojištění bez spoluúčasti.

Skla

Pojištění skel se zaměřuje na všechna výhledová skla automobilu. To zahrnuje nejen čelní a boční skla, ale i skla zpětných zrcátek. V případě škody se pojišťovna postará o náklady spojené s opravou nebo výměnou poškozených skel.

Během prvních tří měsíců od sjednání pojištění je klient povinen uhradit spoluúčast ve výši 50 % z celkových nákladů na opravu nebo výměnu. Po uplynutí této doby je pojištění bez spoluúčasti.

Úraz

Pojištění úrazu poskytuje finanční ochranu v případě úrazu řidiče nebo smrti obou rodičů. U varianty pojištění smrti obou rodičů je měsíční pojistné symbolické a činí pouze 1 Kč.

Krytí zahrnuje různé situace, včetně smrti obou rodičů či řidiče, trvalé invalidity řidiče a denního odškodněného v případě pracovní neschopnosti řidiče.

Ušetřete až 50 % z běžné ceny! Spočítat havarijní pojištění
POJISTNÉ KRYTÍVARIANTA
Smrt obou rodičůÚraz řidiče
Smrt obou rodičů10 000 Kč/měsíc10 000 Kč/měsíc
Smrt řidičeNe500 000 Kč/jednorázově
Invalidita řidičeNe500 000 Kč/jednorázově
Pracovní neschopnost řidičeNe500 Kč/den

Zavazadla

Připojištění zavazadel chrání osobní věci, které jsou přepravovány ve vozidle nebo ve střešním boxu. Pro uplatnění nároku na pojistné plnění, je nutné, aby byla zavazadla a věci řádně zabezpečeny a nebylo je možné vidět skrze okénka.

Klient si může vybrat mezi dvěma limity pojistného plnění 50 000 Kč nebo 100 000 Kč.

Nulová spoluúčast.

Připojištění umožňuje klientům vyhnout se platbě spoluúčasti u vybraných typů havarijního pojištění, jako je střet se zvířetem, přírodní události nebo krádež vozidla.

Platba se pohybuje mezi 1 000 a 2 000 Kč, avšak klient může díky němu ušetřit až 20 000 Kč na spoluúčasti.

Ušetřete až 50 % z běžné ceny! Spočítat havarijní pojištění

Asistenční služby

Klienti mohou vybírat hned mezi čtyřmi různými variantami asistenčních služeb, které pokrývají širokou škálu situací, s nimiž se mohou setkat. I když se pojišťovna snaží být maximálně transparentní a otevřená, její nabídka asistenčních služeb může působit trochu zmatečně, a to hlavně pro méně zkušené klienty.

Zejména u menších balíčků služeb se objevují úkony, které je možné pouze zprostředkovat, což ve zkratce znamená, že pojišťovna vše zařídí, ale úhrada nákladů je na vaší straně. Kromě asistenčních služeb Pillow nabízí i možnost využití právního poradenství.

To je přístupné 24 hodin denně, ale vyřízení požadavku může trvat až dva pracovní dny.

ASISTENČNÍ SLUŽBYVARIANTA
Odtah 50 km při nehoděOdtah 50 kmOdtah v ČR neomezeněOdtah i ze zahraničí
Nehody/poškození/přírodní událost/vandalismusAnoAnoAnoAno
PoruchaNeAnoAnoAno
Oprava na místě – maximální dobaZprostředkuje1 h1 h1 h
Vyproštění a naložení vozidlaBez limituBez limituBez limituBez limitu
Odtah vozidla v rámci ČR50 km50 kmBez limituBez limitu
Odtah vozidla v zahraničí50 km50 kmBez limituBez limitu
Doprava vozidla ze zahraničíZprostředkujeZprostředkujeZprostředkujeBez limitu
Doprava řidiče do servisu v ČRZprostředkujeZprostředkujeBez limituBez limitu
Doprava řidiče do servisu v zahraničíZprostředkujeZprostředkujeZprostředkujeBez limitu
Úschova10 dnů10 dnů10 dnů10 dnů
Likvidace vraku v zahraničíZprostředkujeZprostředkujeZprostředkujeBez limitu
Přeložení a strážení v zahraničíZprostředkujeZprostředkujeZprostředkujeBez limitu
Náhradní dopravaZprostředkujeZprostředkujeBez limituBez limitu
Ubytování posádky1 noc1 noc2 noci3 noci
Náhradní vozidlo při poruše vozidla staršího 10 letZprostředkujeZprostředkujeZprostředkujeZprostředkuje
Náhradní vozidlo v ostatních situacíchZprostředkujeZprostředkuje3 dny7 dnů
Náhradní vozidlo při krádeži vozidla+ 10 dnů+ 10 dnů+ 10 dnů+ 10 dnů

Bonusy a slevy na havarijním pojištění

Pojišťovna nabízí aktuálně pouze bonus za sjednání pojištění do konce roku 2023. V takovém případě bude klientovi poskytnuta 20% sleva.

Ušetřete až 50 % z běžné ceny! Spočítat havarijní pojištění

Mobilní aplikace

Klienti Pillow mohou spravovat své pojistné smlouvy prostřednictvím mobilní aplikace. Na ní si pojišťovna dala opravdu záležet, díky čemuž je přehledná a intuitivní. Stáhnout ji lze jak na Google Play, tak i na App Store.

Skrze aplikaci mohou klienti snadno a rychle spravovat své pojistné smlouvy, kontrolovat stav plateb a v případě potřeby zaslat pojišťovně fotodokumentaci k vyřízení pojistných událostí nebo kontrole ujetých kilometrů.

Klientský portál

Pillow kromě aplikace nabízí též klientský portál, který je dostupný přímo na webu pojišťovny. V něm mohou klienti nejen prohlížet detaily svých stávajících pojistných smluv, ale také komunikovat přímo s pojišťovnou. Skrze portál lze nahrávat i potřebné dokumenty.

Uživatelská podpora

Ačkoliv se Pillow prezentuje jako moderní digitální pojišťovna, paradoxně v současné době nenabízí možnost komunikace skrze chatbota. Naopak samozřejmostí je infolinka dostupná během pracovních dní, asistenční služby nonstop, e-mailová adresa či klasická poštovní korespondence.

Kontakty
Infolinka (PO-PA, 8:00-17:30)+420 734 510 530
Asistenční služby+420 251 032 862
E-mailinfo@mypillow.cz
AdresaPillow pojišťovna, a. s., Líbalova 2348/1, 149 00 Praha 4 - Chodov

O pojišťovně Pillow v kostce

Pillow je česká digitální pojišťovna založená v roce 2015. Jejím hlavním cílem bylo už od počátku vytvořit pojišťovnu, která bude jednoduchá, srozumitelná, a především férová ke svým klientům. Plusem je i fakt, že je součástí velké investiční skupiny RSJ. 

V rámci pojišťovnictví se specializuje zejména na povinné a havarijní pojištění, ale její portfolio služeb se od té doby rozrostlo i o pojištění majetku a úrazu a nemoci. Především díky jejímu modernímu přístupu a digitalizaci se jí již podařilo přilákat více než 160 000 klientů.

Autor recenze

Diskuze a vaše zkušenosti

Napište své zkušenosti s pojištěním od Pillow pojišťovny a zapojte se do diskuse. Pomůžete tak ostatním návštěvníkům při výběru půjčky.

Pillow pojišťovna havarijní pojištění diskuse

  • Bojíte se, že u havarijního pojištění od Pillow pojišťovny narazíte?
  • Sdílejte své zkušenosti s havarijním pojištění od Pillow pojišťovny.
  • Potřebujete se naopak na něco zeptat? Neváhejte a zeptejte se.
  • Vyvarujte se prosím vulgárním výrazům, diskutujte kultivovaně.

Kontakt

Pillow pojišťovna, a. s.
Líbalova 2348/1
Praha 4 - Chodov
149 00

Telefon: +420 734 510 530
E-mail: info@mypillow.cz
WWW: mypillow.cz