Ušetřete až 50 % z běžné ceny pojištění za pouhé 2 minuty! Vyzkoušejte naši nezávaznou on-line kalkulačku!
Spočítat havarijní pojištěníNaposledy aktualizováno: Říjen 2024 | Autor: Nikola Engelmann
Generali Česká pojišťovna nabízí komplexní havarijní pojištění, které ocení běžní i opravdu nároční řidiči. Cena pojištění přitom začíná již na 9 Kč za den, u kvalitnějších verzí pojištění je však třeba počítat s podstatně vyšší cenou.
Vše je přitom možné vyřídit kompletně online, za což vás pojišťovna odmění 20% slevou. Pro řidiče, kteří jezdí bez nehod, je dostupná sleva 60 %. Plusem je též široká nabídka připojištění a asistenčních služeb.
Asistenční služba | ano |
Pojištění skel | ano |
Úrazové pojištění | ano |
Pojištění zavazadel: | ano |
Živelní pojištění: | ano |
Pojištění proti vandalismu | ano |
Pojištění poškození vozidla zvířetem | ano |
Pojišťovna nabízí hned pět variant havarijního pojištění, které umožňují klientům vybrat si balíček podle jejich potřeb a možností.
Klienti musí počítat i se spoluúčastí, kdy mají možnost volby mezi procentuální spoluúčastí (od 1 % s minimem 1 000 Kč do 30 % s minimem 30 000 Kč) a fixní spoluúčastí (od 1 000 Kč do 30 000 Kč).
POJISTNÉ KRYTÍ | VARIANTA | ||||
Odcizení a živel | Havárie a živel | All Risk | All Risk 6+ | All Risk PLUS | |
Živel | Ano | Ano | Ano | Ano | Ano |
Odcizení | Ano | Lze připojistit | Ano | Ano | Ano |
Havárie | Ne | Ano | Ano | Ano | Ano |
Vandalismus | Ne | Ano | Ano | Ano | Ano |
Asistence při nehodě a poruše | S | S | S | S | XL |
Úrazové pojištění řidiče | Lze připojistit | Lze připojistit | Ano | Ano | Ano |
Úrazové pojištění ostatních cestujících | Lze připojistit | Lze připojistit | Ano | Ano | Ano |
GAP | Lze připojistit | Lze připojistit | Lze připojistit | Lze připojistit | Ano |
První zaviněná škoda bez vlivu na pojistné | Ne | Ne | Ne | Ne | Ano |
Garance ceny na 3 roky | Ne | Ne | Ne | Ne | Ano |
Garance likvidace do 3 pracovních dní u parciálních škod, jinak bez SÚ | Ne | Ne | Ne | Ne | Ano |
Povinné ručení Comfort PLUS | Ne | Ne | Ne | Ne | Ano |
Pojišťovna se snaží vyhovět potřebám široké skupiny klientů tím, že nabízí možnosti pojištění pro různé druhy vozidel. Dostupné je tak pojištění osobních a nákladních vozidel do 3,5 tuny.
Sjednat jej lze i pro menší vozidla jako jsou motocykly, tříkolky či čtyřkolky. Upravené pojištění lze sjednat i pro vozidla s hmotností nad 3,5 tuny.
Generali Česká pojišťovna nabízí širokou škálu připojištění, s nimiž si mohou klienti upravit havarijní pojištění na míru svým potřebám.
Pojištění poskytuje ochranu pro všechna skla vozidla, včetně střešních, panoramatických skel i skel zpětných zrcátek. Klient má možnost vybrat si limit plnění v rozsahu od 3 000 Kč do 100 000 Kč.
Pojištění je bez spoluúčasti. K dispozici je navíc síť přes 300 smluvních partnerů a možnost využití mobilního servisu přímo u klienta doma.
Pojištění GAP kryje rozdíl mezi původní nákupní cenou vozidla a jeho aktuální hodnotou v době vzniku pojistné události, a to včetně spoluúčasti. Je vhodné především pro nová vozidla, u kterých obecně dochází k rychlému snížení hodnoty. Podmínkou je totální poškození vozidla či jeho odcizení.
Připojištění poskytuje ochranu v případě krádeže celého vozidla nebo jeho neoprávněného užití. Limit plnění je stanoven na 100 000 Kč s fixní spoluúčastí 5 000 Kč. Pojištění platí na území České republiky a v případě pojistné události nemá vliv na bonusový systém.
Pojištění úrazu od Generali České pojišťovny nabízí finanční ochranu v případě úrazu, který by mohl postihnout řidiče nebo cestující. Klientovi je k dispozici hned několik variant pojištění, jež se liší rozsahem krytí a výší limitů plnění.
TYP ÚRAZOVÉHO POJIŠTĚNÍ | SMRT NÁSLEDKEM ÚRAZU | TRVALÉ NÁSLEDKY ÚRAZU | DENNÍ DÁVKA ZA DOBA NEZBYTNÉHO LÉČENÍ |
Úrazové pojištění řidiče – základní rozsah | 100 000 Kč | 200 000 Kč | 50 Kč/den |
Úrazové pojištění (všech sedadel) – základní rozsah | 100 000 Kč | 200 000 Kč | 50 Kč/den |
Úrazové pojištění řidiče | 100 000 – 1 000 000 Kč | 200 000 – 2 000 000 Kč | 50 – 500 Kč/den |
Úrazové pojištění (všech sedadel) | 100 000 – 1 000 000 Kč | 200 000 – 2 000 000 Kč | 50 – 500 Kč/den |
Kryje škody způsobené zvířaty na stojícím vozidle. Jednat se může například o překousnutí kabelů, poškození brzdového systému či chladící soustavy. Limit plnění je stanoven na 30 000 Kč s nízkou spoluúčastí 1 000 Kč. Pojištění platí po celé Evropě, přičemž případná škoda neovlivňuje výši bonusu.
Ochrání zavazadla v případě jejich poškození nebo odcizení, a to jak při havárii, tak mimo ni. Klient si může vybrat z různých variant a stanovit si výši limitu plnění. Spoluúčast činní 1 000 Kč. Pojištění kryje také přepravované sportovní vybavení.
Pokud je vozidlo po havárii nepojízdné, pojištění pokryje náklady na půjčení náhradního vozidla až do výše 50 000 Kč bez nutnosti spoluúčasti.
Pojišťovna poskytuje rozmanité asistenční služby ve variantách S, M, L, XL a speciální variantě Souprava pro vozidla s přípojnými vozidly. Základní varianty S a M nabízí omezené služby a pojistné limity, včetně poradenských služeb, práce mechanika, odtahu vozidla a úschovy nepojízdného vozidla.
Na druhou stranu, varianty L a XL poskytují rozšířené služby, vyšší limity (v některých případech i asistence bez limitu), delší dobu asistence mechanika a další benefity, jako je náhradní vozidlo, ubytování a právní pomoc. Varianta Souprava je navržena speciálně pro vozidla s přívěsem nebo karavanem a nabízí krytí pro celou soupravu.
ASISTENČNÍ SLUŽBA | VARIANTA | ||||
S | M | L | XL | Souprava | |
Pojistný limit pro ČR | 2 000 Kč | 4 000 Kč | 25 000 Kč | Bez limitu | 25 000 Kč (každé vozidlo) |
Pojistný limit v zahraničí | 4 000 Kč | 8 000 Kč | 50 000 Kč | Bez limitu | 50 000 Kč (každé vozidlo) |
Příjezd a práce mechanika | 60 min | 120 min | 180 min | 360 min | 180 min (celá souprava) |
Odtah vozidla do nejbližšího Autorizovaného/smluvního servisu | Pouze do limitu 50 km | Pouze do limitu 100 km | Ano | Ano | Ano |
Odtah vozidla v ČR do místa určeného klientem (pokud ho není možné opravit do 12 hodin) | Ne | Ne | Ano | Ano | Ano |
Repatriace vozidla ze zahraničí | Ne | Ne | Ano | Ano | Ano |
Vyproštění vozidla speciální technikou | Ne | Ne | Ano | 250 000 Kč | Ano |
Nařízený odtah | Pouze, pokud nejsou využity další asistenční služby | Pouze, pokud nejsou využity další asistenční služby | Ano | Ano | Ano |
Úschova nepojízdného vozidla | 3 dny | 5 dnů | 10 dnů | 20 dnů | 10 dnů (každé vozidlo) |
Odtah pojízdného nepojištěného přípojného vozidla | Ne | Ne | Ano | Ano | Ne |
Odtah pojízdného přípojného vozidla do 750 kg V ČR spolu s tažným vozidlem | Ne | Ne | Ano | Ano | Ano |
Náhradní vozidlo | Ne | Ne | 10 dnů | 20 dnů | 5 dnů (každé vozidlo) |
Náhradní přeprava osob | Ne | Ne | Ano | Ano | Ano |
Náhradní ubytování | Ne | Ne | 5 nocí, 5 000 Kč | 5 nocí, 10 000 Kč | 5 nocí, 5 000 Kč (celá souprava) |
Přeprava řidiče pro opravené vozidlo | Ne | Ne | Ano | Ano | Ano |
Přeložení nákladu | Ne | Ne | Ano | Ano | Ano |
Náhradní vozidlo pro přeložení nákladu | Ne | Ne | 2 dny | 4 dny | 2 dny (každé vozidlo) |
Právní pomoc | Ne | Ne | 25 000 Kč | 50 000 Kč | 25 000 Kč |
Poradenské služby | Ano | Ano | Ano | Ano | Ano |
Klienti mohou u havarijního pojištění využít až 60% slevu za jízdu bez nehod. Pokud se rozhodnou pojištění sjednat online, bude jim poskytnuta sleva 20 %. Slevu můžete získat i za věrnost, kdy máte u pojišťovny již sjednané nějaké produkty, nebo za společné sjednání povinného ručení a havarijního pojištění.
Generali Česká pojišťovna v současné době neposkytuje svým klientům mobilní aplikaci navrženou přímo pro služby spojené s autopojištěním.
Pojišťovna svým klientům nabízí moderní a intuitivní klientský portál. Po přihlášení tak mohou klienti spravovat své pojistné smlouvy, uhrazené platby či nahlásit škodnou událost. Pojišťovna dále plánuje investovat do rozvoje klientské zóny, což by mělo vést k její větší přehlednosti.
Generali Česká pojišťovna disponuje širokou škálou komunikačních kanálů, které ocení jak milovníci moderních technologií, tak i zastánci osobního kontaktu s pojišťovnou. K dispozici je online chat přímo na webových stránkách pojišťovny, kde mohou klienti komunikovat s chatbotem Leo.
Ten je však schopen odpovídat pouze na základní dotazy. Pro složitější otázky nebo specifické problémy je třeba během pracovních hodin navázat kontakt s operátorem – chat vám tuto možnost nabídne. Využít lze též online formulář, klasickou infolinku či P.O. BOX pojišťovny.
Kontakty | |
Infolinka (PO-PA, 8:00-19:00) (SO-NE, 9:00-17:00) | 241 114 114 |
Adresa | Generali Česká pojišťovna a.s., P.O.BOX 305, 659 05 Brno |
O Generali Česká pojišťovna v kostce
Generali Česká pojišťovna byla založena už v roce 1827, ale do soukromého vlastnictví se dostala až v roce 1991. Nejen díky tomu patří mezi klíčové hráče na českém pojistném trhu. Během své více než třicetileté historie si tak vybudovala pozici lídra v oboru a získala důvěru více než pěti milionů klientů.
Svůj růst podpořila již v roce 2008, kdy se stala součástí mezinárodně uznávané pojišťovací skupiny Generali. Pojišťovna má ve své nabídce široký sortiment pojišťovacích služeb, které pokrývají nejen životní pojištění, ale také různé typy pojištění pro podnikatele a firemní klientelu.
Když jsem v roce 2016 propadla kouzlu copywritingu, ani ve snu by mě nenapadlo, kam mě to zavede. Finance a investování mě vždycky bavily, a psaní o nich mě zcela pohltilo. Slabost mám ale i pro technologie, s nimiž mohu pokaždé objevovat něco nového. Během let jsem tak měla možnost spolupracovat na celé řadě projektů, které se točily kolem peněz, investování či nových technologických řešení v různých odvětvích.
Napište své zkušenosti s pojištěním od Generali a zapojte se do diskuse. Pomůžete tak ostatním návštěvníkům při výběru pojištění.
Generali Pojišťovna a.s.
Bělehradská 299/132
Praha 2
120 84
Telefon: +420 244 188 188
E-mail: servis.cz@generali.com
WWW: www.generali.cz